#CCCCCC;
Dieta - Cura de slabire - Mentine Greautatea - Cura de descarcare - Plante si Recete
Dieta - Cura de slabire - Mentine Greautatea - Cura de descarcare - Plante - Recete cu plante

Dieta cu bors
Cura de slabire cu bors este o dieta relativ noua. Iata reteta borsului pentru dieta cu bors:

Ingrediente pentru bors: 2 linguri de ulei, o cepa, telina, un morcov, 1/2 ardei dulce, un dovlecel verde (zucchini), o svecla nu prea mare, 1/2 varza medie, 2-3 linguri pasta de tomate, 1.5-2 l apa.

Modul de preparare a borsului: Se caleste ceapa in ulei, telina, morcovul, svecla, pasta de tomate. Intr-o cratita cu apa se fierbe varza, zuchini si ardeiul, apoi se adauga legumele calite. Condimente dupa gust.


Calorii unei portii de bors: aproximativ 600 kcal.


Ziua 1: toata ziua bors, fructe (in afara de banane), ceai sau cafea fara zahar.

Ziua 2: bors, legume verzi (slata) sau conservate (in afara de mazare, porumb, fasole). La cina un cartof copt in rola.

Ziua 3: bors, legume (in afara de cartof) si fructe.

Ziua 4: bors, legume si fructe (inclusiv banane) si lapte slab.

Ziua 5: bors, carne de vita si rosii.

Ziua 6: bors, carne de vita, legume (in special salata verde).

Ziua 7: bors, orez cu legume, suc de fructe.





Etichete:

Diana Chicu-Jornea  

Cura de slabire cu chefir
Multe persoane intreaba daca cumva produsele lactate dauneaza intestinului. Nu, in nici un caz. Si in plus, laptele, chefirul, birnza si smintina reprezinta sursa nr.1 de calciu, atit de necesara oaselor si dintilor nostri. Cel mai eficient produs lactat pentru slabit este chefirul. Va prezint cura de slabire cu chefir, care dureaza 7 zile. Si va mai recomand, cura de descarcare de o zi cu chefir, toata ziua numai chefir. Dietologii afirma pentru a restabili flora intestinala, atit de sensibila, cu chefir. Cu o ora inaite de somn un pahar de chefir, puteti inlocui cina cu un pahar de chefir.


Cit slabim cu dieta cu chefir (7 zile): pina la 5 kg.

Cura cu chefir:
ziua 1:
5 cartofi fierti si 1, 5 l de chefir.
ziua 2: 100 gr de pui fiert si 1,5 l de chefir.
ziua 3: 100 gr carne fiarta (slaba) si 1,5 l de chefir.
ziua 4: 100 gr peste fiert si 1,5 l de chefir.
ziua 5: fructe si legume (in afara de banane si poama) si 1,5 l de chefir.
ziua 6: toata ziua numai chefir.
ziua 7: apa plata (fara gaze).

Lista dietelor

Etichete:

Diana Chicu-Jornea  

Supa de legume
Ingredinete: 2 cartofi, o radacina de patrunjel, telina, 2 linguri de ulei, 1 l de apa, 150 gr de varza proaspata taiata marunt, 1 catel de ustroi, 1/2 lingutita de chimion, un mar, sare si piper dupa gust.

Recete: Ceapa, radacina de patrunjel si telina se taie pai si se calesc in ulei, apoi se adauga apa si pe rind morcovul taiat cubulete si varza, se fierbe 20-30 min. Cam pe la jumatate de fierbere se adauga ustroiul tocat si condimentele, marul ras aproape la urma.

Pofta buna!!!

Alte recete de post:
Bors cu ciuperci

Etichete: , , ,

Diana Chicu-Jornea  

Alte articole
Dieta, citeva sfaturi pentru inceput
Despre ou: pro si contra
Despre Cafea: Pro si Contra
Todul Despre: Acidul folic
Ce alimente ajuta sa slabim?
Postul Nasterii Domnului sau Postul Craciunului
Dietologii contra Dietelor Moderne

Secretele unui bors ucrainesc

Etichete:

Diana Chicu-Jornea  

Supe de post
Bors cu ciuperci
Ciorba de legume
Ciorba de post
Supa din cartofi
Supa din cartofi 2
Supa din ciuperci
Supa din dovleac cu mazare
Supa dietetica
Supa de legume "Primavara"

Supa din legume
Supa din linte
Supa din fasole
Supa din fructe uscate
Supa din fulgi de ovaz
Supa din hrisca
Supa de peste
Supa din piine cu fasole si legume
Supa piure de post
Supa piure din rosii
Supa piure rece

Supa rece cu legume
Supa de legume
Supa de legume cu dovlecei
Supa de mazare
Supa din mere
Supa din mere 2
Supa de post cu varza
Supa de post ruseasca
Supa de post cu varza 2
Supa "Valaam"
Supa verde fara ulei






Etichete: , ,

Diana Chicu-Jornea  

Bors cu ciuperci
Ingrediente: Se iau 200 gr de ciuperci albe proaspete (sau 300 gr uscate), o lingura de ulei, o ceapa, patrunjel, 2 sfecle rosii mici (400 gr) fierte, 4 cartofi, 1 lingurita pasta de tomate (nu e obligator), condimente duap gust. Toate legume se curata si se spala.

Receta: In tigaie se calesc ciupercile, apoi pe rind se aduaga ceapa tocata, pasta de tomate, cartofii taiati cubusoare maricele, se adauga apa (1-1,5 l) si se fierbe pina cind cartofii devin moi. Sfecla rasa sau taiata feliute se adauga si se firbe tot inca 10 min. Patrunjelul tait marunt se adauga in bors inainte de a fi pus pe masa. Condimente dupa gust.

Pofta buna!!!

Alte retete de post:

Etichete: , , ,

Diana Chicu-Jornea  

Despre oua: pro si contra
Sint sau nu daunatoare ouale? Cineva nu le consuma deloc, considerindu-le daunatoare, cineva le consuma zilnic si nu-si imagineaza viata fara acestea. Cine are dreptate? In acest articol am sa-ti aduc cite 6 argumente pro si contra, pe care le-am gasit pe site-ul yakist.com.




Argumente Pro:
1. Vitamine si Minerale continute in ou sint: 12 vitamine de baza necesare pentru organism (in afara de vitamina C) si 96% minerale. Acidul folic (vitamina B9) din ou este necesar pentru femeile insarcinate, pentru ca copilul sa se nasca sanatos. Doctorii in stiinta de la Universitatea Berkeley din California au descoperit ca acest acid îmbunătăţeşte calitatea spermatozoizilor, de aceea este recomandat si pentru barbati. Dupa continutul vitaminei D oul este pe locul 2 dupa untura de peste.

2. Galbenusul de ou contine lecitina, un remediu natural anti sclerotic, care hraneste creerul si imbunatateste memoria. De asemenea, lecitina este necesare pentru functionarea normala a ficatul. Fierul si Vitamina E din galbenus ajuta la combaterea stresului, oboselei si ridica dispozitia. Luteina din galbenusul de ou previn boli de ochi.

3. Albusul de ou. Intr-un ou de gaina sint 6,5 gr de proteine, adica acele 14 % de proteine necase pentru femei si 12% pentru barbati pe zi. Albusul contine toti amino-acizii de baza. Si 93,7% din albusul este asimilat de organism (daca facem o comparatie cu untura de peste care este asimilata aproximativ 76%).

4. Oul este foarte bun pentru inima. Vitamina E din ou intareste muschii inimii.

5. Oul ajuta sa slabesti. Specialistii americani din Louisiana afirma ca 2 oua fierte la dejun contribuie la metinerea greutatii normale. In ou sint foarte multe proteine, datorita carora senzatia foamei dispare repede si respectiv, maninci mai putin.

6. Oul previne cancerul mamar. Choline este o subsatanta nutritiva din galbenus, care contribuie la micsorarea riscului formarii cancerului glandelor mamare pina la 24%. De aceea oncologii recomanda femeilor pentru profilactica sa consume zilnic cite 2-3 oua.

Argumente Contra:
1. Colesterolul. Intr-un ou sint aproximativ 2,13 gr de colesterol, adica cu 2/3 mai mult decit se recomanda pe zi. Unele diete recomnda nu mai mult de 3 oua pe saptamina. Pe de alta parte, fosfolipidele din oua contribuie la micsorarea colesterolului in singe.

2. Salmonella este o infectie intestinala foarte puternica, care se transmite de la gaina bolnava in si pe ouale curde. La temperaturi mari virusul este distrus, de aceea se recomnda oua fierte sau prajite bine.

3. Alergia. Copii, de cele mai dese ori, manifesta reactii alergice la proteinele albusului sau galbenusului. Uneori alergia poate sa apare chiar si de la mirosul bucatelor cu ou. Cu virsta alergia dispare, dar sint cazuri cind ramine pentru toate viata.

4. Consumul exgerat de oua scurteaza viata barbatilor. Specialistii de la scoala de medicina de la Garvar au declarat ca consumul excesiv de oua pe saptamina, 7 si mai mult, mareste acest risc cu 23%. Datorita cantiatii mari de colesterol din oua, se formeaze "gogosi" de grasime pe vasele sangvine. Persoanele bolnave de diabet se afla in cel mai mare grup de risc, probabilitatea atacului de cord şi/sau de accidentelor vasculare cerebrale creste cu 20%.

5. Dieta cu oua nu este mai efectiva decit alte diete, a declarat "European Journal of Nutrition found". Acestea sustin ca ori cu dieta cu oua ori cu o alta dieta oricum slabesti (dupa mine e bine ca slabesti si nu invers), nu este o dieta minune.

6. Acumuleaza energie negativa. Unele persoane cred ca oul are capacitatea de a acumula energia negativa de la fiintele vii. Nu in zadar, oul este unealta nr. 1 in miinele vrajitoarelor. Aceste considera ca acumuleaza toata energia negativa de la fiecare persoana care s-a atins de ou. Imagineaza-ti prin cite miine trece un ou pe care-l cumparam de la magazin. E cam greu sa-ti traiesti viata daca crezi in astfel de superstitii. Domnul sa va aiba in paza!!!


Etichete: , ,

Diana Chicu-Jornea  

Ce alimente ajuta sa slabim?
1. Oul este bogat in proteine si vitamina B12 care contribuie la procesul de "ardere" a grasimilor din organism.

2. Lactatele slabe sint nu numai o sursa importanta de calciu pentru organism dar si ne ajuta sa slabim. De exemplul: Dieta cu chefir.

3. Boboasele sint bogate in fibra, proteine si fier care intr-o anumita masura ne ajuta sa slabim.

4. Fulgii de ovaz contin foarte multa fibra. Este o metoda naturala contra nivelul marit de colesterol din organism si elimina din organism acizii digestiv daunatori.

5. Uleiul de masline este bogat in grasimi mononesaturate foarte importante pentru organism. Este un produs care contribuie mult la micsorarea nivelului de colesterol din singe si, evident, ne ajuta sa slabim.

6. Migdalele sint foarte bogat in vitamine si minerale (magneziul, cupru, vitamina E, s.a). Este un remediu natural impotriva colesterolului, care ne ajuta sa slabim, insa consumate in cantitati foarte mici, fiind foarte caloriice (3-7 pe zi). In timpul dietei organismul este supus unui stres, de aceea se recomnda sa consumati 3-4 migdale pe zi pentru a combate stresului si oboseala in aceasta perioada.

7. Cerealele integrale cotin multe fibre si minerale. Contribuie foarte mult la mentinerea unei greutati corporale corespunzatore.

Etichete:

Diana Chicu-Jornea  
<<
Free money making opportunity
<<
Utilizăm companii de publicitate terţe pentru a difuza anunţuri când vizitaţi site-ul nostru Web. Aceste companii pot folosi informaţiile (excluzând numele, adresa, adresa e-mail sau numărul de telefon) cu privire la vizitele dvs. pe acest site sau pe altele, cu scopul de a furniza reclame despre bunuri şi servicii care v-ar putea interesa. Dacă doriţi informaţii suplimentare despre aceste practici şi pentru a cunoaşte opţiunile cu privire la posibilitatea de a nu permite utilizarea acestor informaţii de către aceste companii, faceţi clic aici.
Cele mai recente Articole

ABONEAZATE LA ARTICOLELE BLOG-ULUI DIETA-OK

Email-ul tau:

Delivered by FeedBurner

Temele Blogului Meu
Archiva
Powered by

Blogger Templates BLOGGER